Homepage › Forums › Maand-abonnement › JOUW WERK WEEK 2 – 2021
OPDRACHT week 2 2021 ARCEREN—-zet jouw werk hieronder
een oude oefening die herhaaldelijk terug kwam is: arceren. Erg belangrijk om restvormen te ontdekken… een manier van kijken met je ‘rechter hersenhelft’.
Wat in ieder geval in je tekening moet zitten:
arceren (op app, en/of papier of karton)
teken RESTRUIMTE’S .. mag ook abstract. (heb je i-collage voor gevorderden gevolgd, klik dan op die cursus en zie je les 1 artrage gold)
Test
Dank je Mary, leuk!
Dit vak invullen is denk ik niet zo klant vriendelijk. Ten eerste heb je rechts boven die keus tussen tekst en visueel. Dan heb je een balkje bovenaan bij visueel. Weet iedereen wat dat betekent? En dan als je een plaatje upload, hoe krijg je dan je tekst er goed bij? Dan moet je een pop up scherm invullen als je een plaatje gaat uploaden. Zou dat wel duidelijk zijn?
Verder heb ik niet kunnen vinden waar het overzicht van alle plaatjes per week bv is. Is dat er wel?
De eekhoorn, geen idee of dit zo goed gaat
Ja, Anne-Riet, dit ging goed. Ik kreeg een mailtje dat je een eekhoorn had had gepost. Ik heb nl houd me op de hoogte …… hieronder aangevinkt.
Ja, fantastisch!
Even proberen het portret
Heel goed gedaan. Sophia, met jouw bloemen, Nel met haar portret.
foto van kat geïmporteerd , omlijnd en gearceerd
Ik probeer even een oud werk te sturen. Kijken of dat goed gaat. Zal net als Mary email aanvinken, voor reacties.
Ik vind dat ook lastig Mary. Ik heb al geleerd: eerst tekst, en dan foto uploaden. Geen idee wat het blokje visueel inhoud. Het doet niks als je er op klikt. Verder ga ik ook email aanklikken, voor reacties.
We gaan het zien……
Ik had twee dingen ingestuurd. Ik zie ze niet terug. Toch wat
fout gedaan?
Mooi Margo